Liars Club "Ney Ney Ney!"
S1, E1: All the pairs come prepared with stories, some true and some completely made-up, with evidence to back them up; Ahmed Sylla and Hakim Jemili kick things off with three stories, "A Brazilian Night Out," "Teddy Breaks Down" and "In Tourista Mode."