S5, E12: With all evidence pointing to him, Michael must perform a desperate act in order to clear his name as Max's murderer. And in a bit of bad timing, Larry returns with a job for Michael and he won't take "no" as an answer. Guest Stars: Lauren Stamile, Jere Burns.