Gilmore Girls Norman Mailer, I'm Pregnant
S5, E6: Lorelai and Sookie are thrilled when author Norman Mailer and a young reporter make return visits to the inn's dining room, but Sookie's awe turns to annoyance when the writer fails to order any food.