Not Normal Arc: Weekly Shonen Despair Magazine Danganronpa: The Animation
S1, E5: Togami seems convinced that the culprit in this case is a depraved serial killer, but is he merely trying to deceive his classmates? Tensions rise as some of the students' dark secrets are revealed, including an incredible secret about the victim!