The 90s Greatest Nová generace
Ř1, D1: V 90. letech dělá pokroky nová generace, když děti z baby boomu dospívají a dostávají se k moci a revolučně mění vše od politiky přes popkulturu až po stárnutí. Je to generace, která nechce dospět. Plastická chirurgie je na vzestupu. Madonna znovuobjevuje turné po stadionech a vymýšlí nový typ fenoménu – celebrity se vším všudy. Bill Clinton se dostává k moci navzdory mnoha skandálům.