Novo
Ř1, D2: Shindo Kojiro has been absorbed into the giant cube known as Kado where he meets Yaha-Kui ZaShunina. Who is this being, and what are his plans for humanity? Shindo agrees to become his representative as negotiations begin with the Japanese government.