Hawaii Five-0 O 'Oe, a 'Owau, Nalo Ia Mea
S10, E10: When Adam's girlfriend is kidnapped right in front of him, he shuts out Five-0 and breaks all the rules in order to get her back; the team investigates three seemingly unconnected homicides.