Královny rodea Odkaz
Ř1, D3: Kým Jordenina sezóna sa začína skvelo, Cat konfrontuje svoju bolestivú minulosť, Renata rieši budúcnosť v lige a na súťaži Elite Lady Bull Riders v Colorade sa objaví legendárna býčia jazdkyňa.