Chicago Med On Shaky Ground
S3, E9: Dr. Choi and April suspect a patient's family might be abusing her; Dr. Manning and Dr. Halstead struggle with a family dealing with their premature baby; Dr. Rhodes is persuaded into performing a risky surgery on Dr. Bekker's mentor.