Family Guy Once Bitten
S13, E16: After attending obedience school, Brian becomes much more submissive, and Peter realizes he misses his old, feistier pal. Meanwhile, Chris makes a new friend at school, but feels betrayed when he discovers it was all a ploy to get closer to Meg.