One Flew Out of the Cuckoo's Nest, Pt. 2
S7, E26: Dorothy accepts Lucas's marriage proposal and are wed. Blanche, Rose and Dorothy must say a tearful goodbye with Dorothy planning on moving to Atlanta. Meanwhile, Sophia makes a final decision on where she wants to live.