Family Guy One If By Clam, Two If By Sea
S3, E4: When Quahog is hit by a devastating hurricane, Peter’s favorite bar “The Drunken Clam” is destroyed. The owner cannot rebuild the bar so a British man purchases the bar and turns it into a pub where British families start congregating at the pub thereby ruining Peter’s old haunt.