Charlie Hustle & the Matter of Pete Rose One Last Record
S1, E4: After years of denial, in 2004, Pete Rose publicly admits that he bet on the game of baseball; Rose confronts the truth about his public image and makes one last bid for MLB reinstatement and enshrinement in the National Baseball Hall of Fame.