S13, E17: Peter befriends a group of mean girls after his feelings are hurt when his so-called friends decide to “roast” him. Lois, all too familiar with the gossipy nature of women, tells Peter they are probably talking about him behind his back, and Peter soon discovers that Lois may be right.