Optimal Tip-to-Tip Efficiency
S1, E8: Poised to compete at TechCrunch Disrupt, the guys of Pied Piper become worried after an impressive presentation by Gavin Belson. As Jared tries to pivot the company, Richard is inspired to make big changes at the last minute.