Ř1, D4: Tweety bruslí a Sylvester ho chce chytit. / Kojot Wilda se snaží přechytračit Ptáka Uličníka svými malířskými dovednostmi. / V nejteplejší den roku se Bugs chce zchladit v Elmerově bazénu. Ale Elmer v bazénu žádné králíky nechce.