DOM OSUD S VELKÝM O
Ř1, D3: Po neúspěšném pokusu o smíření s otcem a naštvaný chybami při předchozím vloupání, Pedro se rozhodne přestat. Nakonec však přijde s plánem na ještě větší loupež. Je rok 1970, Victor pronikne do slumu a setká se s drogovým bossem, který chce v Rio de Janeiru rozšířit kokain.