Other Voices, Other Rooms
S1, E4: Jake finds an unlikely ally in his quest; Jake gets a teaching job near Dallas and discovers romantic sparks with a librarian; trailing Oswald takes Jake into the dark side of Dallas, where he realizes Oswald may not be the only threat facing JFK.