One Tree Hill Our Life Is Not a Movie or Maybe
S6, E8: Lucas' novel receives unexpected and surprising interest; Mouth receives interest as well, from his new intern. Jamie grows enamored of Sam (recurring guest star ASHLEY RICKARDS) and her rebellious facade, and a would-be suitor grows enamored of Brooke. Meanwhile, Haley counsels Nathan as his basketball comeback gains momentum.