The Adventures of Paddington Paddington and the Treehouse; Paddington and the Monster Hunt
S1, E5: The children want to camp out for the night in the treehouse, but Mr. Brown is worried he won't get any sleep as the kids will be scared; Mrs. Bird takes Paddington on a monster hunt.