S3, E12: Burt tells Jimmy that he needs to buy Sabrina a nice engagement ring, even if she claims she doesn’t need one, so Jimmy starts volunteering for a series of exotic medical experiments to come up with the cash. Meanwhile Virginia has been pawning her engagement ring for years behind Burt’s back to pay for odds and ends. But when Jimmy visits the pawnshop and falls in love with his own mom’s ring, her secret may be out.