New Girl Parents
S2, E8: Jess invites her divorced Mom and Dad (guest stars Jamie Lee Curtis and Rob Reiner) over for Thanksgiving dinner and enlists Nick and Cece to help her with a “Parent Trap” to reunite them. Meanwhile, Schmidt’s cousin, Big Schmidt (guest star Rob Riggle), visits, and Winston manipulates them into an escalating battle to prove their manhood.