Ř2, D17: Když Schmidt objeví dosud neznámé, ale velmi žádané parkovací místo, Jess a spolubydlící bojují o to, kdo ho bude moci využívat. Winston mezitím nemůže najít kondom, když dostane improvizované pozvání od Daisy (hostující Brenda Song).