Escape at Dannemora Part 1
S1, E1: After a 2015 prison break in Dannemora, N.Y., Joyce "Tilly" Mitchell is questioned about her involvement; months earlier, Tilly is tempted by inmate David Sweat, while inmate Richard Matt paints pictures for guards.