Patch Over
S1, E4: The club travels to Nevada to store arms with a brother club The Devil's Tribe. When the Mayans pose a threat, Clay decides to "patch-over" the tribe, making them an official SOA charter. Tara's ex, ATF agent Kohn begins investigating Samcro.