White Collar Payback
S2, E14: While he is still in prison, Neal's rival, Matthew Keller (guest star Ross McCall) kidnaps Peter. Neal is forced to make a dangerous deal with Keller's former adversary, Jason Lang (guest star Adam Goldberg), in order to save his partner and friend.