Ř1, D3: Survivalista Hazen Audel se ve třetí části 800km amazonské výzvy bude potýkat s prudce stoupajícími lesy hory Kanuku. Za použití technik pro přežití místních horalů uloví elektrické úhoře, vyšplhá na strmý horský vrchol a proseká se neproniknutelným bambusovým lesem, aby se dostal na druhou stranu hory dřív, než mu záplavy a sesuvy půdy zablokují cestu.