Boardwalk Empire Peg of Old
S2, E7: While Nucky enlists heavyweight champ Jack Dempsey to promote the wireless broadcast of his upcoming fight, Jimmy faces a decision that could shape the future of Atlantic City. Margaret travels to Brooklyn for a bittersweet reunion with the family she left behind in Ireland. Irked by the arrival of Daugherty's new federal prosecutor Esther Randolph, Nelson weighs his options as his personal and professional problems converge. Badly in need of support, Lucy visits an old flame for a handout. Owen settles one score, and sets his sights on a new conquest.