Hannah Montana People Who Use People
S1, E18: In an attempt to make Jake jealous, Miley accepts a date from Willis who's "graduating." When Jake and his "date" arrive at the same bowling alley as Miley and Willis they are all surprised to learn that Willis is actually only 11 and graduating from elementary school! Jackson encourages Robby to go on a date with one of his teachers hoping she'll be in a better grading mood if she's happily dating.