S1, E11: Alma's father, Otis Russell, arrives from New York to 'help' with her claim. Swearengen strikes a bargain with Adams to rid him of some legal baggage. Jewel journeys to Cochran's cabin for help with her leg; Utter hazards an opinion on the safety of Nuttall's saloon; Leon and Sawyer resume work at the Bella Union; Bullock is angered by the choice of a new sheriff; and Star winds up paying for a free service.