Castle PhDead
S8, E3: When the body of a local college fraternity student is found gruesomely murdered, Castle has to go undercover as a professor in order to gain access to the victim's world. However, he and Beckett soon discover that behind the fun and games of college are some darker secrets the university wants to keep hidden.