Prison Break Photo Finish
S3, E6: Michael must prove Whistler's innocence of an inmate's murder; Michael demands evidence that Sara is alive; Lincoln and Sofia monitor the guards' morning rituals; Mahone gets an offer that may get him out of Sona.