Modern Family Pig Moon Rising
S8, E17: During a quick workout session in the garage, Mitchell accidentally knocks over an urn filled with the ashes of Cam’s beloved pet pig Lilly. He quickly attempts to cover up his blunder and devises an appropriate cover-up. Hoping to catch Mitchell in his lie, Cam makes up a tall tale to trap him, but his own lie soon becomes a little too big to manage.