Agents of S.H.I.E.L.D. Pilot
S1, E1: As the world comes to grips with the existence of superheroes and aliens, agent Phil Coulson assembles a small group of highly skilled agents; the team's first assignment is to find a man with extraordinary -- and potentially devastating -- powers.