Homeland Pilot
S1, E1: In the opener of this "Manchurian Candidate"-like political thriller, a marine (Damian Lewis) rescued after eight years as a POW in Afghanistan returns home a war hero. But a CIA operative (Claire Danes) suspects he may actually be an enemy agent with a connection to Al Qaeda and part of a plan to commit a terrorist act on U.S. soil.