9-1-1: Nashville Pilot
S1, E1: When a powerful tornado tears through Nashville and endangers a country music festival, Capt.Don Hart leads fire station 113 on a harrowing rescue mission; the Hart family contends with the fallout when a long-held secret is revealed.