Pilot, Pts. 1 & 2
S1, E1: When the trail of elusive criminal "The Dutchman" dead ends, FBI Agent Peter Burke (Tim DeKay) teams up with a most unlikely partner to catch him – the imprisoned Neal Caffrey (Matt Bomer): master criminal, conman extraordinaire and Peter’s most accomplished collar. Now when Peter sets on the trail of the vicious counterfeiter, he has an equally devious criminal mind on his side.