Pilotní díl Doktor Odysea
Ř1, D1: Max Bankman, nový palubní lékař na lodi Odysea, se seznamuje s kapitánem Masseym a svým lékařským týmem, Avery a Tristanem, se kterým řeší krizové situace daleko od břehu.