Nature Boom Time Pobřežní sekvoje vs. obří sekvoje
Ř1, D3: V této epizodě pořadu Nature Boom Time má Charlie potíže s určením, který strom je větší: sekvojovec pobřežní nebo sekvojovec obrovský. Prozkoumejte s ním největší stromy na světě a zjistěte, čím se od sebe liší.