S1, E12: When Mr. Gold's house is robbed, Emma suspects he is planning to have vigilante justice; Ruby, Mary Margaret and Ashley (Jessy Schram) plan a night out on Valentine's Day; Belle (Emilie de Ravin) makes a deal with Rumplestiltskin.