Ř2, D11: Když Colleen a Matt pořádají rodinné pohoštění u auta na zápase L.A. Rams, pozvou bývalého quarterbacka NFL Kurta Warnera, aby zpestřil jejich dosud ponurou akci. Timovi hrozí, že zmešká zápas, když ho Sophia donutí, aby ji vzal na toaletu a na svá místa se vrátí oklikou. Joan a Jen se snaží propašovat na místa blíže ke hřišti. Greg vyhraje možnost zúčastnit se poločasové soutěže zahrnující hod fotbalovým míčem.