S1, E1: On her last day of work, homicide detective Sarah Linden is drawn into a new case about the disappearance of a teenage girl, Rosie Larsen. Mitch and Stan Larsen frantically try to track down their daughter when they learn she did not show up at school. City Councilman Darren Richmond prepares for an important forum with the Mayor as the election nears.