S7, E11: Sophia has an after-life experience, seeing her late husband in heaven, while choking on a piece of candy. Meanwhile, Blanche is distraught over the demolition of her grandmother's plantation, so the girls travel to Atlanta. Once there, Blanche handcuffs herself to the radiator.