Poor Yorick
S2, E4: The Lyons are still split into warring factions, but they all decide to shoot a music video that will capitalize on Hakeem and Jamal’s duet from Hakeem’s leaked album, a collaboration that will benefit both companies. Meanwhile, Lucious trades his real handcuffs for virtual ones. However, knowing he can’t fully control his company with a federal murder case hanging over his head, he sets out to find Vernon and make him permanently disappear.