S4, E1: At the last wedding of the summer, the gang makes a pact: Each of them will get lucky by night’s end. Jess sets her sights on the best man, who also has caught the eye of a beautiful scientist. Meanwhile, Schmidt and Nick get an indecent proposal; Winston recovers from his police academy training; and Coach panics when he realizes he already has hooked up with every woman at the party.