Glee Pot O' Gold
S3, E4: A new foreign exchange student, Rory Flanagan (guest star Damian McGinty), enrolls at McKinley and crashes with Brittany S. Pierce who thinks he’s a leprechaun. Meanwhile, Mercedes (Amber Riley) attempts to recruit new members to join Shelby Corcoran’s (guest star Idina Menzel) newly formed Glee club and Sue’s congressional campaign heats up. Musical performances include “Bein’ Green”, “Last Friday Night”, “Candy Man”, “Waiting For A Girl Like You” and “Take Care of Yourself”.