Twisted-Wonderland: Animovaný seriál Precitnutie
Ř1, D1: Stredoškolák Ju sa večer vracia domov, keď ho záhadný portál zrazu prenesie do Twisted Wonderlandu, sveta záhad a kúzel. Tam zistí, že sa má stať študentom prestížnej magickej Školy Nočného havrana. Ju však čarovať nevie a doteraz ani nevedel, že takýto svet existuje. Jediné, čo chce, je ísť domov, no namiesto toho sa musí postaviť oheň chrliacej príšere.