Ř1, D20: Je tu léto a Georgia se rozhodne vzít děti na dovolenou k jezeru Whitehead. Tam se CeCe snaží naučit Rocky větší zábavě a dobrodružství, což má za následek, že si Rocky poraní nohu a musí na operaci. CeCe si tuto nehodu vyčítá a usilovně se modlí, aby Rockyina operace dopadla dobře a její nejlepší kamarádka nepřišla o možnost tančit!