S2, E2: Jax's decision without the club's approval doesn’t sit well with Clay, especially when it brings dangerous repercussions upon the MC. Luann runs into trouble at her porn studio, the kind with which only Samcro can help. And following a traumatic event, Gemma turns to an unlikely source.