S5, E19: Mike meets with famous rock climber, and former girlfriend, Billie Cassidy, to persuade the Outdoor Man to sell her line of climbing gear. Billie agrees to the deal but Mike is wary of her one condition: that he has to go on the promotional campaign trip with her. Meanwhile, Mandy helps Kristen and Ryan sell their old possessions.